Sidor

10 september 2008

Mobilliv

Bläddra bland kontakterna i din mobil och svara på frågorna lyder instruktionen jag hittade hos min vän Josefine. Here we go:

Har du kysst nummer sju?
En gammal affärsutvecklare på Expressen som sade upp sig för att bli salsaproffs.. HAhahha.. NEJ!

Har du träffat nummer nio i veckan?
Japp. Jag lever med honom.

Älskar du nummer tio?
HahahHa. Åh, det har var ju kul. Jo, jag kanske älskar henne, men nej - det gör jag ju inte. En gammal kursledare som fick mig att må mycket bättre en gång i tiden.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Burre. Fniss. Nej.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Sus, på alltommat. Japp, så ofta som möjligt!

Gillar du nummer tjugosex?
Bo. Nej, det gör jag inte. Inte ogillar heller iof. En gammal konsult.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Inte en aning. Marcin - En plattsättare jag fick numret till men aldrig ringde.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Alf. Han jobbar inom samma lilla bransch som jag.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Min bästa vän Micke. Jo jag är intresserad av honom, men inte på ett jag-vill-hångla-sätt.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Poker-Emma! Haha. I tre år typ.

Hur ser era telefonböcker ut?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, antingen är det mig eller min telefonbok det är fel på...

HAr du kysst nr 7?
Anna, nej verkligen inte, vi pratar inte nes med varandra för tillfället

har du träffat nr 9 i veckan?
Nej, det är en av mannens kompis som han inte träffar så ofta´s flickvän.

Älskar du nr 10
Nej, här kan vi prata om blandade känslor, hon var trevlig tidigare men har nu förlorat kontakten med verkligheten

Har nr 16 gått i samma klass som du?
nr 16 på min mobil är bilbärgningen - räcker det som svar?

Brukar du hänga med nr 19?
Nej det kan jag knappast påstå, tjejen som anlitades som florist till mitt bröllop.

Gillar du nr 26?
Trevlig kille, en av mannens bästa vänner.

VEt du om nr 31 har ett förhållande?
Japp, de håller på att flytta ihop.

Hur känner du nr 38?
En annan av mannens vänner, umgås även med hans flickvän utan våra män.

Är du intresserad av nr 42?
Bordsbokningen för Gondolen, jag använder det en del men intresserad? Inte på det sättet...

Hur länge har du känt nr 49
snart 7 år, det är min svägerska