Sidor

14 augusti 2008

Skitäckligt

Sitter och kollar på något bröllopsprogram på trean. Typ "Fat Brides". Tre överviktiga flickor från Skottland som tävlingsbantar inför sina bröllop. Den som lyckas bäst vinner en bedårande klänning tydligen.
Hur som helst.
Just nu håller den stränga dietisten på att dissekera flickornas bajs som ligger i små plastburkar. Jo, du lästa rätt. Deras bajs. Bajskorvarnas färg, form och lukt inspekteras för att se om de slarvat med sina dieter eller inte.
Det här är HELT vidrigt, och jag kollar fashinerat vidare!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, jag såg det också. Känns som att jag begraver mig i allt som har med bröllop att göra nu såhär dagarna (snart dagen!) innan. Det var hur som helst vidrigt.. UUUH

Zandra sa...

Catti> Jäkligt roligt att det var hennes kille som hade bajsat i hennes skål också! :D
Hur är det med nerverna dina så här dagarna innan?
Och du, jag har inget lösenord till din blogg... :(

Anonym sa...

hahaha... fy fan vad sjukt. Men självklart kollar man vidare, man måste ju.

Skönt o ha dig tillbaka! Hoppas du har haft en nice semester.

Anonym sa...

JAG VET! Såg det också, vill lova att jag mådde hyffsat illa.. Även om jag hade svårt att hålla mig för skratt *fniss*

Mrs S sa...

Haha såg också det där och äcklades. Roligast var absolut hon som hade låtit killen bajsa, hahaha!
Programledaren var så sjukt elak bara, retade mig som fan.