Sidor

27 augusti 2008

Pruta på Sats?

I morgon ska jag slå mig ner lika hårdhudad som en bazaarbesökare i Marrakech i besöksstolen på Sats för att träffa en av deras *säljare. Deras kort är ju faktiskt skitadyra, och vi ska dessutom köpa två stycken - så lite prutmån tycker man ju att de kan bjucka på. Vi får väl se.

* Jo nu är det dax. Inga fler ursäkter. Min rygg är helt paj. Min mage ser ut att tillhöra en 45-årig pilsnergubbe och så når jag knappt ner att knyta skorna längre. Så core, löpband och yoga, tre dagar i veckan är planen. Ouff vad fresh jag kommer bli!

1 kommentar:

Anonym sa...

Se till att ni inte betalar den konstiga avgiften "medlemsavgift". De kommer att säga att ni måste, men då ska du stå på dig. säljaren kan få bort den utan skäll, även om det är mer prestige inför de andra att ni betalade den.

Hälsn. en föredetta säljare på sats. =) Lycka till med träningen.