Sidor

07 juli 2008

Tjohoo.. cashar in!

Jag har en liten fantastisk hög av presentkort (från bröllopet och 30-årsdagen) som jag ännu inte utnyttjat, och jäklar vad sweet det kommer nu i sommar iom sämre ekonomi än på mycket länge.

- 500 kr på bästa framkallningstjänsten Crimson, ska bli lite fina förstoringar att ha på fotoväggen som äntligen börjat ta form hemma nu.

- 2500 kr på Åhlens. Kommer spenderas på något mönstrat tyg att klä vår sänggavel med och lite ramar i valnötsfärgat trä.

- 1750 på någon av
Grupp F12s restauranger. Ska avnjutas på Fredsgatan 12 så snart som möjligt!

- 700 på
stockholm day spa... aaah, massage för min trasiga rygg!

- Lyxansiktsbehandling hos hudterapeut, för mitt trasiga nylle.

- Ja just det, så har vi ett tillgodokvitto på inredningsbutiken InneBoende på ett par tusen också.

- Och så en Bongo innehållandes övernattning på något "charmigt och personligt" ställe i Sverige. Vilket ger oss husrum till helgen när vi ska till Norrtälje på bilträff.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till Norrtälje! Där jag bor. Jättefin sommarstad...
Vart ska ni bo? Mvh Linda

Anna sa...

Men guuud vad härligt!!! Bra sparat:)

Zandra sa...

Linda> Hmm.. minns inte på rak arm vad det heter, men det är ett pensionat nära stan.. (i stan?) som såg mysigt ut på bilderna. Vi har varit i Norrtälje tidigare år också, men aldrig stannat över.. vilket jag verkligen ville i år för att få njuta lite av din underbara stad dagen eftråt också.

Anna> I know, helt lovely! Har inte riktigt haft tid att utnyttja korten tidigare.

Mrs S sa...

Vi ska på bröllop i augusti och jag tycker att det känns så himla trist att ge bort presentkort men alltså, det är ju så bra att få. Får nog fundera lite till på det där. Ha det så trevligt i Norrtälje!