Sidor

31 januari 2008

Pimping my cat

Katten (som jag lovat mig själv att inte tjata så mycket om, som om jag vore en nyförlöst morsa. Ett löfte jag med all säkerhet kommer bryta) fick en massa prylar igår. Åkte till det gigantiska Zoovaruhuset i Bromma och gick bananas bland katthyllorna.

VET ni hur mycket sjuka små hus och kläder det finns till djur egentligen? Heelt galet. Kom därifrån med klosax, halsband, kattgodis, sand, kattlåda, någon liten reselåda, lite leksaker och några påsar torrfoder.

................................................................................................................................
Hallo Kitty-dräkten får införskaffas senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är inte klokt. Kissen på bilden ser inte JÄTTENÖJD ut. Snarare på gränsen till anfall.

L sa...

Bromma Zoo e gigantiskt! Jag bor ju nästgårds och åker alltid dit när vi ska lyxa till Nikes liv lite extra... Det är sååå otroligt roligt att botanisera bland alla gulliga, cool grejjer. det finns ju så mkt att välja på! Dessutom är deras nya lokaler sååå fräscha.:)

Trevlig helg!

//L

Anonym sa...

Man blir lätt knasig av att ha en katt, den blir ens lilla barn :)

Anonym sa...

(Jag har varit anonym innan men nu fattar jag hur jag kan skriva mitt namn)
Ang halsband så vill jag bara tipsa om att köpa ett med säkerhetslås som öppnar sig om katten fastnar. I början köpte jag ett sånt med "vanligt" spänne och kom då hem en dag för att hitta min lilla Max med frambenet instucket innanför halsbandet, ett försök att ta det av sig, och det satt jättetight runt nacke och axeln. :( Passar på att tipsa om www.katter.nu oxå om du inte redan hittat dit (det har du säkert..)

Linda & Christina sa...

aaaaww!! haha, det var mig det sötaste!!!