Sidor

23 oktober 2007

Utmaning - 7 stycken sanningar

Alla som svarar på en utmaning brukar börja ungefär som Monika gör: "Egentligen är inte utmaningar min grej,men iaf så ". Well, det är verkligen min grej så jag svarar i varje fall och uppmanar i min tur dig, dig och dig (ja, du där) att vara lite sanningsenliga ni med..

Här är tydligen reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Så... sju sanningar om mig:

  1. Jag är grym på att förbättra saker. Texter, kläder, bilder, mönster. Men svag på att göra prylarna från scratch.
  2. Jag är it-ilsken. Hänger sig datorn eller segar uppkopplingen vill jag verkligen slåss eller börja tjuta.
  3. Jag avskyr jobb-mingel. Gör det - men avskyr det.
  4. Jag upplevs nog som vääldigt öppen med personliga saker och förtroenden. But I´m not.
  5. Jag är rätt så jävla begåvad både i svampskogen och trädgårdslandet. Säger jag och ser ut som en mallgroda.
  6. Jag har varit ett riksarsle mot mina tidigare killar.
  7. Behöver jag rensa tårkanalerna så går jag in på familjeliv och läser trådar om döfödda barn. Mkt morbidt.
Det blev sju lite underliga sanningar, men.. nu känner vi varandra såå mycket bättre!
Förresten.. hur kommer det sig att det här utfrågningsfenomenet i bloggvärlden har tagit sig ett så fult namn som "utmaning"?

Inga kommentarer: