Sidor

15 oktober 2007

Dagens önskelista


3 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Jag älskar min skärmaskin! Hur kunde jag leva utan den? Fick en fiiin i julklapp av älsklingen och det var fjolårets överlägset bästa klapp. Kanske något för julens önskelista?

Ivana sa...

En fin solbränna skulle man inte tacka nej till. I år hoppas jag verkligen tomten lyssnar på mig annars kommer jag nog säga upp vänskapen med han! :)

Anonym sa...

Min kommentar nu har ingenting och göra med detta inlägg...Men jag har fått förfrågan från en kollega om att göra bröllopsinbjudningskort och när jag kikade på era så såg jag att insidan med fickan var väldigt likt den bild som min kollega visat på hur hon vill att det ska se ut. Nu till min fråga hur har ni gjort fickan? Jag har hållt på och gjort egna kort länge men aldrig gjort någon ficka..känner lite panik över det hela när jag typ tackat ja till förfrågan..Hoppas du kan hjälpa mig.

Hälsningar
Magda