Sidor

22 oktober 2007

8 saker jag inte tänker ge någon chans:

1. Kristdemokraterna. Så mkt konstigt mumbo jumbo att jag blir mörkrädd.
2. Gruppsex. Jag föredrar två-å-två-upplägget.
3. Snus. Luktar bajs.
4. Svanktatueringar. Ugly.
5. Dreads. Se förklaring: 3, 4.
6. Erotikmässan. Gå runt och klämma på dildos i grupp är långt ifrån min kopp te.
7. Bittorrent. I dont get it, but my husband does. Så jag överlåter det till honom.
8. Heja på ett lag. Jag kan verkligen inte fatta hela hej-här-sitter-vi-och-käkar-chips-på-läktaren-i-våra-samhörighetsskapande-supporterhalsdukar-och-gapar-oss-hesa-som-om-det-här-vore-viktigt-grejen.

Denna utmaningen startade hos Studiomannen. Jag hittade den via Tankebubblor.

4 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Håller med om mycket, men vad är Bittorrent? Plus att jag hejar på ett lag. Det heter Själevad och de spelar i damettan (fotboll). Är man dam och spelar med någon slags boll kan man behöva lite support. ;-)

Anonym sa...

Bittorent är en nedladdningstjänst.. typ. Musik och film.
Heja Själevad!! (låter absolut som om de behöver lite stöd)

Kerstin Kallin sa...

Aaaaaaaaaaaaah! Bit-ström! Inte Bitto-rent, som ett skurmedel. :-D Själevads damer tackar dig för att du gav dem en chans ändå! :-D

Anonym sa...

ha ha
ja, jag håller med dig.
:-)