Sidor

26 september 2007

Lille Skutt-tårar

När jag kom hem så hängde det en bukett blommor på dörren och väntade. Som jag skrev här tidigare i dag så misstänkte jag att det kanske var från nya arbetsgivaren. Men se icke..

När jag läste på kortet blev jag så rörd att tårarna sprutade. Det var fina underbara omtänksamma vännen Sara från Norge som skickat en bukett styrkeblommor! Usch Sara. Om du visste hur mycket varenda en av de här gula små blommorna värmer just nu! De lyser som en sol.

Tack för att du är som du är. Unikt fin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart med riktiga vänner!

Skickar en lite styrkekram från mig också!
/M

PS. Jag älskar din blogg! Följde den slaviskt inför mitt bröllop för en månad sedan och har fått en hel massa inspiration! You hang in there girl! Vi nygifta får hålla ihop! :-)

Anonym sa...

Anonym> Tack snälla. Kul att du gillar bloggen och grattis till äktenskapet! :)