Sidor

22 augusti 2007

Shoppinglänkar - utmaning

Härom kvällen kopierade jag min kompis alla bookmarks. Hundratals länkar som ledde till fantastiska butiker, communitys, bloggar och infosidor - de allra flesta helt nya för mig.

Tänkte utmana er (fånigt bloggord egentligen, is it not?) till att göra just detta. Utbyta era bästa länktips med mig och varandra. På din blogg (lämna gärna en kommentar med din bloggadress i så fall) eller direkt i kommentarsfältet. Säkert fler än mig som älskar att sluka såna här tips.

I dag undrar jag: Vilka är era bästa länkar för shopping online?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag lagt upp mina länkar på min blogg!

Anonym sa...

Hej! Jag har lite länkar på min blogg och i inläggen under kategorin 'tips' och 'shopping'.

Anonym sa...

www.bluebox.se
www.coolstuff.se
www.melta.se