Sidor

16 augusti 2007

Ny mobiltelefon

I dag har jag suttit och lekt med min nya telefon, en Sony Ericsson P1i. Fyllt på med lite bra musik, sköna program, länkar, rss:er till favoritbloggarna..

Sånt här är bland det bästa jag vet. Jag blir lite rosig om kinderna och så glad att jag spinner. Det är som när man har en ny handväska som man får organisera sina prylar i, eller en ny kalender eller dator. Skapa mappar, lägga i ordning, strukturera, göra fint..

Det är på vippen till perverst vad glad det gör mig.

5 kommentarer:

Mrs S sa...

Och idag tappade jag min mobil i golvet för tusende gången så det står "Inget memory stick i telefonen" när jag försöker kolla på mina gamla bilder, låtar eller antecknigar. Snyft.

Mrs S sa...

Är din nya layout gjord för IE förresten? Får den inte riktigt att funka i Firefox...

Anonym sa...

Mrs S> Hm.. jag trodde jag hade fixat till det nu. Vad är det som ser konstigt ut??

Mrs S sa...

jag vet inte om det bara är hos mig men vänster marginalens text ligger liksom över själva inläggens text. Rensade cach och kakor men det ser likadant ut när jag laddar om sidan.

Anonym sa...

Haha, sover nästan med P1:an på huvudkuden, min nya kärlek, helt klart. Får inte till det riktigt med gps:n, men det är nog bara en tidsfråga så mycket tid som jag ägnar med med telefonen i min hand.