Sidor

14 juli 2007

Lördag kväll - 2 veckor kvar nu

Statusrapport: Vi står fortfarande utan band, och utan bil. Band får vi börja ringa som galningar på måndag och bil får i värsta fall lösa sig så att vi tar vi egen kärra.

Chevrolet Corvair - 65

I dag har vi i varje fall kollat in festplatsen (grusplanen är fylld av blommande ogräs.. suck), skrivit ut vigselprogrammen, fixat omslagssidorna till festprogrammen och gjort etiketter till bålskålarna.

Mannen min har även lackat om ett kakfat jag ville ha i rosa.

4 kommentarer:

Skolfröken sa...

Usch, jag lider med er, förstår hur det måste kännas när allt bara fuckar upp sig så här nära inpå.. Hade själv en smärre kris ikväll när min klänning var alldeles för trång på överdelen. Det visade sig bero på bh-n, men den ångesten var inte att leka med. Vad gör man utan klänning 4 veckor innan liksom...

Hoppas det ordnar sig för er!

smul sa...

köp round-up och sätt en vänlig själ på att kratta, kan inte det vara en tärn-uppgift? ;)

Anonym sa...

Det är fan helt galet hur det har strulat till sig för er. Efter att jag läst om ert band, var jag tvungen att maila vårt band, bara för att vara extra säker. Som tur var skickade han(bandledaren) tillbaka en massa smilisar och skrev att de ser fram emot den 11.e

Puuuh.

Håller tummarna för att det löser sig för er!

Anonym sa...

Kul kakfat!
Röj på grusplanen med gasol så försvinner ogräset på några minuter... :) Roundup får väl bara användas av fackman nu för tiden, det är så giftigt...!?