Sidor

14 juni 2007

"Ring i klockan så pussas vi"

Står det på etiketten som sitter fast i de små silverfärgade klockorna som förslagsvis placeras ut på festborden. Ger garanterat tillfälle för många pussar under middagen!

24 stycken såna här, med etiketter, era namn och valfria band från Calligraphen kan bli dina i fall du mailar mig (på bloggadressen [@] hotmail) ett förslag på en god välkomstdrink vi kan servera våra gäster i sommar. Vi behöver verkligen tips!

(Den ska serveras i cocktailglas, och som ni kanske har koll på så har vi lite retrotema och diggar rosa, vitt och brunt. Vinnare utses om två veckor och publiceras här)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Villken otroligt söt ide!

Anonym sa...

Den godaste och somrigaste rosa drinken tycker jag är jordgubbsdaiquiri!
Krossade frysta jordgubbar, krossad is (kör allt i mixer) blandat med ljus rom. Eller vodka och rörsocker.

Vi har redan köpt klockorna!!! Visst är de söta!!!! :-)

Anonym sa...

Vad har du för mailadress egentligen? ;-) Jag får bara tillbaka mina mail... :-(

Anonym sa...

Hmmm ...jag får också tillbaka mailen hela tiden....

mailar på brollopsplaner@hotmail.com....

Kanske fel adress?

Anonym sa...

åh gud.. jag måste fixa en ny adress.. det är ingen som förstår den jag har idag..

den är alltså precis som jag skriver
bloggadressen snabal-a hotmail. com

alltså b.l.o.g.g.a.d.r.e.s.s.e.n

Inte bröllopsplaner! :)

Anonym sa...

the useful thoughts u provided do help our team's research for my company, appreaciate that.

- Lucas