Sidor

29 juni 2007

Han är svensexad!

Ååååh.. vad roligt! Min underbara vackra människa till man ringde nyss. En främling har kommit och hämtat honom när han var i Umeå och hälsade på en kund. Han sattes i en taxi med ett gäng kuvert som ska öppnas i ordningsföljd under dagen. Han var toknervös och bad mig boka av våra planer vi hade för kvällen och morgondagen. Som om jag inte visste vad som väntade honom. : ) Nu du darlig.. off to flygplatsen!

Jag blir så glad att jag blir helt tårögd här på jobbet. Han lät så jäkla uppspelt och lycklig! Blir så glad att jag fan visar en bild av honom. Mitt livs största kärlek!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, sitter på flygplatsen i Umeå, en timme tills planet till Arlanda, och jag undrar vad fan som ska hända...antar att det kommer att göra lite ont, vara lite pinsamt, men mest av allt hoppas jag att det blir mycket roligt. Undrar vilka som är med på det här?!?!

Redan nu verkar det jävligt väl uppstyrt, är totalt tagen på sängen av att bli hämtad av en vilt främmande människa mitt i ett kundmöte!

Tack älskling för dina fina ord, jag blir varm i hela kroppen när jag läser! Ingen fara med bilden förresten, ingen kommer att känna igen mig...

Anonym sa...

Vad mysigt det låter :) Blir glad jag med när jag läser här :D Och glöm all oro som du haft. Det här är äkta kärlek. Ett långt och lyckligt äktenskap önskar jag er kram Jenny som snällt får vänta tills nästa år på att bli lycklig fru ;)

Anonym sa...

Gud så gulliga ni är :))

Anonym sa...

haha gud vad kul!!! =)

Anonym sa...

Glömde önska er all lycka! =) Äkta kärlek slå allt!

Monica sa...

Va härligt det låter !!
Vill höra ALLT sen :)

Anonym sa...

Jag vill bara säga att jag ofta besökt din blogg, den är väldigt inspirerande. Var inne på sidan där du har dina länkar... Tänkte tipsa om en sida som jag tycker visar väldigt läckra bröllopsbilder, altf.com.
All lycka / Camilla

Anonym sa...

27 dagar kvar.. börjar du skaka av nervositet nu? =D