Sidor

27 juni 2007

En ledig kväll

För första gången på mycket länge ska jag ha en kväll helt för mig själv. Mannen är bortrest och jag har varken jobb eller vän-date inbokad för kvällen. Så istället blir det:

- Hämta hårtoning från frissan Folk till Andres
- Hämta ut alla papper till vigsel och festprogrammen
- Hämta brudklänningen från skräddaren
- Skynda hem och hämta ut ett par Ebay-paket från posten
- Sitta och mecka lite med gästpresentationerna

Förresten: Häromdagen bar jag upp alla bröllopstidningarna på vinden. 50 st hade det blivit. Det är fan inte normalt. : ) Men när jag säger upp mig och blir wedding planner kommer de komma väl till hands tänker jag.

8 kommentarer:

Skolfröken sa...

Å vad fin du är i klänningen!

Anonym sa...

Tack snälla!

Monica sa...

Jättefin klänning,å va fin du kommer vara :)

Anonym sa...

Sälj dem vet jag :) Säkert många som är intresserade av tidningarna.

Anonym sa...

Oh, jag glömde...Otroligt vacker du är i klänningen :)

moimukulatt sa...

50 tidningar sa du.. Undrar hur många jag har? Inte så många som dej. Men jag måset ju genast gå å räkna....

Kerstin Kallin sa...

Lediga kvällar som bara har 5 måsten att göra.. :-D Undrar hur livet efter bröllopet ser ut? Jäklar vad effektiv man har hunnit bli. Fast trött. ;-)

Du är superfin i klänningen, Z! Tjohooo!

Jag har sytt i svettskydd i min klänning idag (jag har ju ärmar), så nu är den nog faktiskt färdig. PLUS att jag kunde ha den. Puh! Var lite nervös, det är ju ett år sen jag sydde upp den i Thailand.

Anonym sa...

Bara 50 tidningar, jag har närmare 200 :) Har tappat kontrollen för lääääänge sen :)