Sidor

22 juni 2007

Dina dagliga sajtbesök avslöjar vem du är

Eller varje fall vad som händer mest i ditt liv just nu..
Så här ser min dagliga dos ut för tillfället:

Ebay - Hur går det med mina budgivningar?
Bröllopstorget - För att kolla favorittrådarna och se hur galna folk är
Svartbrud - Bättre forum med personliga presentationer och gästböcker
Tradera - Kanske finns någon snygg femtiotalsklänning i Sverige?
Google Docs & Spreadsheets - Här ligger all vår bröllopsplanering
Google Reader - Rss:erna till alla mina favoritbloggare

Alltså: Det här är sidorna jag besöker dagligen oavsett om jag har så mycket annat att göra att jag varken hinner gå på toaletten eller käka under dagen. Skulle jag hamna på sjukhus så skulle jag kräva att få in en laptop för att kunna kolla in vad som hänt.
My boyfriend is marrying a psycho.

2 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Haha va roligt, skulle nog också (tyvärr?) kräva att få in en laptop om jag blev sjuk haha =)

Ivana sa...

Oh my god, jag har inte ens funderat på vad som skulle hända ifall jag inte fick röra vid en dator varje dag!