Sidor

08 maj 2007

Egna svar

Har du en kille/tjej, och har ni i så fall varit ihop länge?
Är tillsammans med min kille Andres sedan snart tre år tillbaka

Hur träffades ni?
På Spraydate. Efter några veckors chattande och mailande fram och tillbaka så bestämde vi oss för att ses hemma hos mig en mycket sen natt. Och ja.. det gick ju uppenbarligen bra.

Planerar ni bröllop, är ni redan gifta eller ligger det alls i framtiden?
Planerar för fullt! Har aldrig ens tänkt tanken på att gifta mig förut.

Hur ser din lilla familj ut, partner, barn, djur?
Det är bara vi två än så länge. Ett par knoddar och en liten minigris står på önskelistan.

Hur och var bor du? Lägenhet i Bromma, radhus i Åmål?
Vi bor i en två vid Globen i Stockholm men drömmer efter större. Får se om det blir lägenhet eller hus.

Kan det finnas något bra med arrangerade bröllop tror du?
Nej, aldrig i dagens samhälle.

Vad gör din partner unik för dig? Vackra ögon, sjuk humor?
Han har en inre trygghet som jag imponeras av. Och så är han klok. Och ibland inte klok alls. Vilket jag älskar!

Vad är viktigast att tänka på i en kärleksrelation tycker du?
Att ge varandra space, men ändå få sin partner att känna sig tokälskad och omhändertagen.

Finns det något recept på äktenskaplig lycka?
Nej. Sparks går inte att beställa tyvärr. Men med ärlighet, mycket hångel, uppvaktning som inte avtar med tiden och mycket avsatt tid för varandra tror jag man klarar sig långt.

Om du vill gifta dig, hur ser ditt drömbröllop ut?
På massor av olika sätt. I min barndoms skogar vid en festplats (som planerat) med alla nära och kära eller på tu man hand inför en Elvis-präst i Las Vegas ligger i topp på min lista.

Inga kommentarer: