Sidor

20 april 2007

Smycka håret



Igår bokade jag tid för provuppsättning av brudfrissan hos min frisör. Så nu gäller det att hitta lite bilder på hår man gillar, för att hon ska ha något att gå på. Jag vill ha någonting romantiskt och uppsatt men ändå femtiotaligt och coolt. Tänker mig lite burleskromantiskt..

Så ser man så här fina korta frisyrer och vill genast ha det så istället. Hmm.. knepigt det där. Tiara har jag i varje fall bestämt mig för att skippa, likaså slöja. Skulle däremot gärna vilja ha någon typ av smyckning i håret. Tycker den ovan är helt underbar!

Se fler snygga frisyrer på Brides.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den där bilden har jag oxå fastnat för! Jag har dock tänkt mig en "bulle" på sidan bakom/under smycket.
Jag har köpt en hårkam med fjädrar på Accessorize som jag vill ha som hårsmycke, jättesnygg!!

Anonym sa...

Tack för inspirerande läsning och bra tips, bla denna länk till Brides! Perfekt att skriva ut lite bilder och ta med till frisören till provuppsättningen!
Hoppas du får ett undrebart bröllop, själv gifter jag mig i augusti.