Sidor

27 april 2007

Det där med doft

Testade ett par nya parfymer igår och hade med mig manligt smakråd. Han lade sin röst på Elisabeth Ardens nya Green Tea, medans jag gått och småkärat ner mig i Nina Riccis Nina. Hur som helst så blir det någonting betydligt lättare och somrigare än vad jag egentligen diggar.

- Ett tidigare inlägg om det här med en doft bröllopsdagen till ära finns här.
- Här kan ni läsa lite om hur det fungerar med dofter
- Och här lite om vad man ska tänka på när man väljer doft

Vad vill du dofta?

8 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Nina Rici parfymen är riktigt god, en liknande doft är DKNY be delicious...

Anonym sa...

Av någon anledning har vår RSS-feed länk försvunnit från startsidan men om du klickar dig in i arkivmenyn dyker den plötsligt upp i högermarginalen som en liten orange länk.

Anonym sa...

Ååh Nina Riccis parfym har jag, älskar den!

Anonym sa...

Ville bara säga att jag gillar din blogg jättemycket! Så mycket roliga tips, idéer och länkar. keep up the good work! Annika

Ivana sa...

Jag trodde jag hade hittat min doft men icke. Får fortsätta leta. Det finns ju såååå många parfymer att välja mellan :)

Anonym sa...

jag läser din blogg och din bröllopsblogg, du skriver bra! jag fastnar :)

gifter mig själv om 5 månader (prick!) och har redan fått massor av ideer tack vare dig. Så tack :)

en sak till, bilden högst upp på båda dina bloggar- har du gjort dom själv?
SÅ fina!

lycka till med all, hls nadia

Anonym sa...

Maria> Mm.. den är också jättegod tycker jag. I helgen slog jag dock till på Nina Riccis. Snygg flaska vann. :)

Frida> Aah.. tack!

Lina> Bra, för nu är den införskaffad!

Annika> Tack så mycket, det värmer att folk gillar den!

Ivana> I know.. och man blir helt messed up efter att ha luktat på ett par tre dofter så det tar rätt lång tid också att testa, gå hem, känna efter, kommma tillbaka, testa..

Nadia> Roligt att du gillar bilden (min) och bloggen! Lycka till själv!! Kul om du kunnat få ngt tips härifrån till er stora dag!

Malinas 88 sa...

Hejsan!
Parfymen Nina är en underbar doft. Jag har haft den. Mycket bra val av parfym! :)

Mvh

Malin