Sidor

04 mars 2007

Som svar på EvaSlevas utmaning..

Tre saker jag inte förstår:
Människor som inte har någon distans till sig själva
Gå-över-lik-karriärister
Hur vi ska få pengarna att räcka till till allt det där vi drömmer om


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
En paket med gem som ser ut som kondomer
En plastgubbe (den kristna grannen) från Simpsons som står på min skärm
Dagens hög av tidningar, Expressen, Aftonbladet, DN - och alla bilagor

Tre saker jag gör just nu:
Bröllopsbloggar & bröllopstorgar
Chattar med två gubbar ang ett projekt vi ska bli klara med tills nästa vecka
Skriver en to-do-lista inför helgen. Saker vi måste köpa eller styra upp

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Bli förälder
Köra mitt egna blomstrande företag
Bygga mitt eget hus

Tre saker jag kan göra:
Teckna

Laga mat
Vårda

Tre saker jag inte kan:
Liggande stolen

Vänja mig vid tanken på att alla blir äldre runt omkring mig
Åka snowboard

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Din magkänsla

Ditt samvete
Dina drömmar

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Grafisk design

Sy på riktigt
Företagsekonomi

Tre favoriträtter:
Röd thai-curry

Vin och ost
Skaldjursplateou

Tre personer jag utmanar:
Ivana, Skogsrået och Erica

Inga kommentarer: