Sidor

05 februari 2007

Ribbon Oasis

Aj, jag har inte hunnit lägga upp en enda bild från bröllopsmässan. Har istället haft fullt upp med att försöka få ihop beståndsdelarna till våra inbjudningskort. Pocketfoldkort kommer antingen att få göras från scratch själva eller beställas från England, för det finns inte en enda svensk butik som har dem. (Pocketfolds = Inbjudningskort med en ficka där man kan sticka ner separata papper) Men vi fick hem en del bruna papper att testa med i varje fall, och så hittade jag en perfekt brun blivande gästbok från Bookbinders Design också!

Bäst av allt är ändå att jag efter månaders av tröstlöst googlande nyss hittade till Ribbon Oasis! Den mest välsorterade band och snöresbutiken jag sett, och allt till kanonpriser! Beställde just en knippe band till pyssellådan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj jag blev alldeles lyrisk, typiskt att jag precis köpt band, men man kanske behöver lite till?! ;-)

/Martina

Anonym sa...

Har hittat en sida som det finns mkt band på också. www.threadart.com

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar lite hur jkt frakten osv kostar till Sverige! Hur gjorde ni när ni beställde?

maila gärna: emeap064@hotmail.com