Sidor

04 februari 2007

Mer för statistiklovern i mig.

Jag tog en närmare titt i min besöksstatistik från Google Analytics, och här är tydligen de 15 sajter som driver mest besök till bloggen genom att länka hit.

1. Bröllopstorget
2. En skolfrökens bekännelser
3. Ljuvligt hemma
4. Bloggtoppen
5. Bröllopsguiden
6. Astrids mamma
7. Familjeliv
8. Välkommen till Lisa
9. Min livsstil
10.Julie K
11.Evasleva
12. Lycklig
13. Monogramsidan
14. Meri says
15. Mrs Pitepalt

Kul, tack för era länkar!
Och här är de 15 vanligast orden som gör att folk trillar in hit från Google:

1. I nöd och lust
2. Festprogram bröllop
3. Festprogram
4. Blomsterspråket
5. Vika servetter
7. Pyssel
8. Bordsdekoration
9. Egna inbjudningskort bröllop
10.Bröllopsplaner
11. Servettvikningar
12. Bröllopsblogg
13. Bröllopstips
14. Vigselprogram
15. Agneta Sjödin bröllop

8 kommentarer:

JULIEK sa...

...men så roligt at se en slik statistik : )

Skolfröken sa...

Men det var värst! Ja, det var så lite så!

Anonym sa...

Ojdå! Så min sida genererar besökare hos dig :-). Jag som inte trodde att någon tittade på mina favoritlänkar :-).

Tack för en rolig sida hur som helst! /Pernilla

Anonym sa...

Kul att kunna hjälpa till! :)

Anonym sa...

Jag har också Google Analytics och håller med dig om att det är kanon! Men hur får du fram vilka som genererar flest besök genom att länka? =S Jag får bara fram sidor som skickar vidare överhuvudtaget.. typ google och eniro också. Nyfiken...

Tack för en väldigt inspirerande blogg!

Kerstin Kallin sa...

Vad roligt att se att det kommer folk via länkarna på monogramsidan! :-)

Hedda sa...

Jag undrar samma sak som Beauty Princess - hur får du fram de mer specifika sökorden och länkarna?

Anonym sa...

Om ni går in under "Marknadsföringssammanfattning" så ser ni både de fem bästa källorna och de fem bästa sökorden..

Sedan kan ni gå in under hänvisningskälla för att se ännu mer.