Sidor

23 februari 2007

Inbjudningskorten är inköpta

Oj vad jag har letat efter bruna inbjudningskort! Har sprungit runt i varenda pappersbutik för att hitta färdig-bigade kvadratiska kort men se icke. Har testat att göra egna men gett upp och så har jag letat som en dåre på nätet. Antingen har de varit svindyra eller så har de bara funnits i helt fel nyans. Men nu så.. Mycards hade precis vad jag letade efter till ett bra pris.
Så nu är rubbet beställt. Sen ska vi bara pynta upp dem med vår nyinköpta tapet och de prickiga banden som har kommit från England.

4 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Ska det vara tapet på? Det hade inte jag fattat! Vad spännande! :-)

Ivana sa...

Vi ska också iväg idag & börja göra våra inbjudningskort. Det är nu allt blir så verkligt hihi!

Anonym sa...

Hej! Vad kul för dig/er att det är på gång. Kan inte du lova mig en sak? Att inte släcka ner denna otroligt inspirerande bloggn är du har gift dig. Även om det är låååångt kvar tills vi ska gifta oss här, så brukar jag gå in här och inspieras! Kram!

Anonym sa...

Angelica>> Jag lovar! Har fastnat i bröllopsträsket nu.