Sidor

21 januari 2007

Lite bloggstatistik

Jag har gått från Susnets besöksräknare till Google analytics nu för att hålla lite koll på bloggens besökare.
Är du på jakt efter ett bra och gratis statistikverktyg så kan jag verkligen rekommendera det sistnämna, det är hur bra som helst!

Det här har jag exempelvis fått reda på om er idag:

Idag är ni 496 personer som kikat in här.
De flesta av er sitter med Telia-uppkoppling.
Den nordligaste besökaren är från Boden, medans den sydligaste är från Lund.
Totalt har bloggen besökts av 45921 olika människor sedan starten.
4% av er sitter i Finland. Närmare bestämt i Helsingfors. (Moi moi!)
Ni hittar hit främst från Google (vanligaste sökordet: Bröllopsinbjudan) och från Bröllopstorget.
9% kommer in via Eniro. (Och det undrar jag hur det går till?)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog jag som har kikat in från Boden =) Gillar din blogg!

Anonym sa...

Lina>> Aah.. kul! Jag har lite släkt i Boden, bra folk där uppe! :)

Anonym sa...

Moi, moi! Här är en finländare...! Kollar din sida med jämna mellanrum. Kul med statistik! :o) /My

Unknown sa...

Hej!

Det börjar brinna i knutarna med bröllopsplaneringen, vi ska giftas redan i maj. Så därför kollar jag på din sida nästan varje dag för att inspireras och stressas... Jag borde funnits med i din fina statistik, vi bor i Bunkeflostrand som ligger strax söder om Malmö. Hoppas på att kunna boka in ett "varsinn laptop på köksbordet-möte" med fästmannen snarast! :-)
/Mia

Kerstin Kallin sa...

Googe analytics rockar! Jag använder den till monogramsidan också. Kul att läsa! Eniro har en sökmotor också va? Måste vara därifrån de kom. :-)

Baxxen sa...

tänkte att jag skulle testa att använda statistiken du rekomendera men förstår mig inte riktigt på den. var ska man lägga in den på sin sida för att det ska fungera?? nåja. Får se hur det går. =)