Sidor

03 december 2006

Kändisbröllop hela veckan

























Det går segt med mina egna bröllopsplaner just nu, därför jag har kikat runt lite på andras bröllop istället och ojjat mig över snygga vissa är och vilka partaj man kan ställa till med om man har oändligt med pengar. Men det är klart - det finns ju undantag, som fröken Jordan här ovan som får agera teaser för den kommande veckans tema. Kändisbröllop!

Trevlig första advent på er alla förresten! Och stort tack för snälla kommenterar, de värmer som starkglögg mitt i vintern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan! Det där fick mig att att vakna till minsann. Men jag ska inte dömma Jordan/Katie för det var hennes dag och hon tyckte att hon var fin och det är allt som spelar någon roll, inte sant?

Jag skulle dock kunna säga valda ord i massor ...!;)

Kram

Anonym sa...

Jag håller helt med dig.. klart att det var deras dag, och faktum är att man hade blivit tokbesviken om de valt att göra det på något annat sätt än just 150%.

Anonym sa...

Visst är det så att det är deras dag och deras val.... Men fult är det :-)

Nu har de gjort ut en duett... det är verkligen det västa jag hört... jag sjunger falskt men det var inget mot detta... Ryktet säger att det kommer en julskiva snart