Sidor

04 november 2006

H&Ms brudklänning



















Bild: Från HM.com/se
Nu är det bara några dagar kvar tills några utvalda H&M-butiker i Sverige får in varsitt examplar av den Victor & Rolf-designade brudklänningen! Victor & Rolf är de senaste i ledet av kända kläddesigners (och mindre kända.. som Madonna and crew) som fått äran och förmodligen en massa miljarders av H&M för att göra en för dem unik kollektion. Den här gången finns alltså det klassiska paradnumret la weddingdress med, och det är hur kul som helst! Tyvärr tycker jag inte att klänningen i sig är lika kul. Otroligt vackert släp och fall på kjolen, men what´s up med den stora clownrosetten som täcker hela bysten?
Skulle Du vilja gifta dig i den här?
Besök "Victor & Rolf for H&M".

6 kommentarer:

Johanna sa...

Jag måste säga att jag tycker att den är HUR FIN SOM HELST. Och speciellt då rosetten, som också kan ses som ett hjärta... Men smaken är olika :)

Anonym sa...

Nej jag skulle inte gifta mig i denna, men då har jag redan tänkt ut hur min klänning ska se ut också :)

Anonym sa...

För några veckor sedan ringde min kompis Madde och berättade att bilderna på klänningen fanns i nyaste numret av Elle. Jag sprang till närmaste Pressbyrå och blev fruktansvärt besviken. Jag tycker att den är galet ful, det fulaste plagget i hela kollektionen. Men smaken är som baken, jag känner några som tycker att den är fin!

Anonym sa...

Tur att smaken är delad även här..

Ska bli intressant att se vad den lyckas säljas för på Blocket sen.
Catti> Vad tänker du dig för klänning då?

Johanna sa...

Personligen skulle jag inte heller gift mig i klänningen, men jag tycker ändå att den är fin :)
Fast inte på mig då...

Camillas nya hem sa...

Jag hade förmodligen inte gift mig i klänningen, inte bara för att överdelen inte ser klok ut. Men det är en rolig idé!