Sidor

29 november 2006

Doftande trycksaker

Kul grej förresten: Jag var hos ett tryckeri förra veckan för att prata om bröllopstrycksaker. Säljaren där visade mig massor av snygga grejer som de gjort, men coolast av allt var inbjudningskorten de gjort för en stor releasefest för en bok om choklad. Inbjudan var såklart vackert chokladbrun men det bästa av allt var att de var tryckta med en helt underbar chokladdoftandes färg. Såfort man öppnat kuvertet så spred den goda doften sig och man ville inget hellre än läsa boken.... lovely!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Oj, häftigt! =) Men då får måste man nästan bjuda på choklad sen, annars blir det falsk marknadsföring ;)

Kerstin Kallin sa...

Oooh la la! Fancy och helt enkelt supercoolt!

Anonym sa...

Hej! Vad massa bra tips jag hittade här - hit kommer jag definitivt fler gånger för att söka inspiration när den egna tryter!

Sofietj sa...

Hej!
Älskar din sida med alla tips och ideér!
Nu till min fråga... Vilket tryckeri var detta (Doftande trycksaker...) hos? Jag hittar nämligen inte något bra och behöver all verkligen tips på bra tryckeri!!!
Ha en bra dag!

http://prettywoman1.blogg.se