Sidor

13 oktober 2006

Dekorera tårtan själv

Det tycks bli allt vanligare att folk bakar sina egna festtårtor. Med lättillgängliga instruktioner på internet och flera butiker som säljer alla nödvändiga baka-hemma-grejer så kan vem som helst försöka sig på att skapa grymma bakverk! Fixa rubbet själv, eller beställ en god stomme som du sedan klär och dekorerar i exakt den stil du vill ha.

Hos Kakburken och Tårtdecor hittar du massor av prylar att piffa upp din tårta, muffin eller bakelse med. Till vänster är pärlemoglittrandes sugerpastepärlor som Kerstin pysslat ihop för att dekorera sin bröllopstårta med.

Känner du dig extra givmild inför helgen så sätt gärna ditt betyg på bloggen här! Stort tack till er som redan röstat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tänkte på de här save the date korten som du beställde för några veckor sedan.
hur blev de?

Anonym sa...

De blev jättefina tycker jag!
Väldigt enkla, men det var meningen. Jag tänkte piffa upp dem med lite glitter innan jag skickar iväg dem.

Innan var jag orolig för att kvaliteten från Vistaprint skulle vara dålig.. men det var den absolut inte. Bra, tjockt och glansigt papper i vykorten.