Sidor

25 augusti 2006

Lite om mig

Bäst att jag gör som Jenny säger och svarar på utmaningen:

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Väktare
Marknadsassistent

Försäljningschef
Projektledare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
American Beauty
Den oändliga historien
Trolltyg i tomteskogen
Ivanhoe

4 städer jag bott i:
Stockholm
Sydney
...

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Arrested development
Solitary
The Simpsons
Lost

Fyra ställen jag vill åka till:
Tokyo
Las Vegas
Tibet
St. Petersburg

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Expressen
Bröllopstorget
Hemnet
NetVibes

Fyra favoriträtter:
Penaeng Curry med kycklingfilé
Blinier med löjrom, gräddfil och rödlök
Pasta med chevré
Surströmmingsklämma

Fyra ställen där jag trivs:
I min fästmans famn
Bland bondgårdsdjur
Bland gamla bilar
På temafester

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på dessa frågor:
Skulle gärna se att så många som möjligt av er som brukar titta in här svarar. På så sätt får jag ett hum om er också. :)

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Så roligt at se dine svar. Har ju svårt at lese din tekst men klarte å tyde dette ganske bra. Er enig at filmen american beauty er bra. Har også sett den många gånger : )

Anonym sa...

snor listan :)