Sidor

17 augusti 2006

Bloggstädning


Nu har jag bloggat om bröllopsfix sedan i mars. Då visste jag och A inget mer om vårt eget någon-gång-i-framtiden-planerade bröllop än just att det skulle ske. Nu har vi bokat kyrka, festlokal och datum och det börjar kännas pirrigt verkligt. Det är fortfarande ett helt år kvar av planerande så jag fortsätter såklart att tipsa om roliga/nyttiga/fina saker jag hittar på vägen.

För att göra det lite lättare att hitta gamla inlägg och tips så finns nu hela bloggen insorterad i olika kategorier i högerspalten.

Superkul att ni tittar förbi här och tack för alla kommentarer! 282 inlägg har det blivit so far, och 10 000 läsare! Roligt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du har delat upp inläggen i kategorier. Gör det mycket enklare när man letar efter något speciellt :)

Anonym sa...

Åh jag har just hittat hit. Jag och min sambo måste börja planera inför vårat bröllop. Det tar ju som sagt ett tag! Plus att vi ska hinna bygga hus nu till sommaren och hålla på med det oxå. Så din blogg kommer ju verkligen väl till pass. Lägger till dig som en länk om det går bra? :)
Kram!

Anonym sa...

Såklart! I´m glad you like it!

Anonym sa...

Hej! Kul sida jag hittade här! Nu ska jag inte gifta mig själv, men jag ska tipsa andra...giftaslystna :)

Skolfröken sa...

Å, kategorier! Kanon. Jag vill gärna veta hur man gör det i blogger, trodde inte att det gick. kan du berätta?

Anonym sa...

Saga<< Tack. :)
Skolfröken<< Det går inte. Tyvärr tyvärr.. fattar inte hur blogger kan ha missat att man vill ha det?
Det finns en massa tips i bloggforum på hur man kan fixa det genom någon kodsnutt men jag tyckte det verkade för krånligt. Nu har jag helt enkelt bara gjort vanliga inlägg (ett för varje kategori) som jag uppdaterar varje gång jag skrivit något. Jobbigt manuellt.. men ända sättet jag kunde komma på.

Anonym sa...

Jag är en av de 10000 som läser här! Du har en underbart rolig sida, gifte mig i sommras men fortsätter titta in då och då :)
Lycko kram inför kommande bröllopet, det är bra att vara ute i gooood tid.

Anonym sa...

:D Tack Tina..
Tänk att man kan vara nervös få någonting redan ett år i förväg.

Anonym sa...

Du verkar vara en tjej som kan det här med planering, mitt tips är planera noggrant, ta hjälp av vänner du litar på, ha en värd/toast som du verkligen till 100% kan lita på vara ärlig mot och känner dig trygg med, sen är det bara att njuta av dagen D för då kan man inte göra så mycket mer. Det funkade för mig, vi fick en kanon dag. trots att jag är lite av ett kontroll freak så kunde jag njuta i fulla drag. ett till tips är att sikta på uppsluppen och hjärtlig stämning, ingen har kul på ett stelt och stolpigt bröllop. tillåt folk skratta umgås och bjud på er själva.

kram Tina

Anonym sa...

Tack för tipsen Tina. Vi siktar också helt klart på ett soft kul bröllop.