Sidor

14 augusti 2006

Att göra en egen gästbok

Böcker som gästerna fyller i svar på några frågor och man sedan klistrar in en bild på varje sida är lätta att göra själv om man vill. Använd en snygg pärm, och sätt in egendesignade uppkopierade lösa blad om du inte vill gå till ett riktigt tryckeri.

Exempel på frågor:
Namn: (och ruta för foto)

Min relation till brudparet:
Min partyoufit i dag:
Så här skulle jag beskriva brudparet med tre ord:
Några ord från mig till brudparet:

Förslag på andra bra frågor?
Foto: Ordning & Reda

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Förslag på frågor:

Vilken detalj gillade du bäst under bröllopet t.ex. dukning, vigsel, spex, musiken osv?

Vad tror jag kommer att hända brudparet i framtiden?

Mitt bästa/roligaste/pinsammaste minne av bruden/brudgummen

Mitt första minne av bruden/brudgummen

Anonym sa...

Good good.

Anonym sa...

Jag kom med:
Tips i livet: