Sidor

25 juli 2006

Vintagefynd från eBay


How sweet. Kan köpas här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara skriva och berätta att jag läser din blogg jätteofta! Jag gillar den såå mycket! Själv gifte jag mig nästan för ett år sedan, och varje gång jag går in på din blogg blir jag liksom lycklig och alla minnen från vårat bröllop virvlar runt i huvudet på mig som mjuka dun! :) En underbar känsla! :)

Keep up the good job! :D

Anonym sa...

hej igen
jag har verkligen blivit "beroende" av din sida, den gör mig på ett så otroligt gott humör, du är en riktigt inspirations källa, och jag har fått så mycket bra tips från dig, ville bara att du ska veta att jag uppskattar din sida jättemycket.
Sen har jag blivit jätteförtjust i "stilen" på brudparet du har i din banner, har du illust´rerat dom själv??? skulle vilja ha ngt liknande som inbjudningkort.
Tack igen, ha en fortsatt trevlig semester...

Anonym sa...

Therezz>> Vad roligt att du gillar vår sida. Förstår att det måste vara underbart att ha "dagen" bakom sig, att kunna tänka tillbaka och njuta av minnerna.
Du har inga upplagda bilder så att man kan få kika?

Ulrika>> Det värmer att få höra så här snälla ord. Kul att du uppskattar jobbet vi lägger ner, även om vi mest ligger på latsidan i gräsmattan just nu iof. :)
Illustrationerna är inte alltför svåra att göra själv. Har du photoshop? Då är det rätt lätt gjort.