Sidor

20 juli 2006

Lycka på bild

Jag tycker det är helt underbart med bröllopsbilder. Ett av livets största glädjestunder förevigat - fyllt av kärlek, lycka och framtidstro. Bilder att kunna ta fram, titta på och dela med sig av. Jag jobbar på en kvällstidning med svarta stora rubriker och nyheterna är oftast lika svarta de med. 90% av det vi läser är tragik. Just därför är det så härligt med alla dessa lyckofoton, att surfa runt bland och bli glad av. De påminner om hur jäkla skönt livet är.


Foto: The Time
Carrie och Sujeet träffades genom en förening för folk med Downs Syndome och förälskade sig snart i varandra. Här gifter de sig, först på Hinduistiskt vis, och sedan traditionellt västerländskt. Fina bilder från Time

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Så herligt ett bilde. Ja man blir glad av sånna lyckofoton.

Jag sliter fortsatt med å lese teksten på din blogg. Alle øæå er bara symboler. Det var inte sånn i børjan. Merkelig. Derfor jag inte kommenterar så ofte. Men bildene ser jag ju klart, så jag tittar innom deg innimellan. Heidi

Anonym sa...

Vad konstigt.
Jag måste fråga något webbproffs vad problemet kan vara. Det kanske är typsnittet som inte fungerar som det ska..
Ska försöka fixa till det.

Anonym sa...

Vad konstigt.
Jag måste fråga något webbproffs vad problemet kan vara. Det kanske är typsnittet som inte fungerar som det ska..
Ska försöka fixa till det.

Anonym sa...

Håller helt med dig! Mer av sådana här bilder! Man blir verkligen glad när man ser den! :)