Sidor

20 juni 2006

En blinddate från Bröllopstorget

Som en ganska luttrad internetdejtare (fastän det var några år sedan sist nu)så bestämde jag dejt med en tjej i går. Hon hade erbjudit mig ett par engelska bröllopstidningar efter det att jag klagat på dom svenska i ett tråd på BT. Sagt och gjort, jag knatar iväg mot hennes hemadress glad i hågen - när nervositeten plötsligt kommer över mig. Vad gör jag egentligen? Vad är det för galning som ber folk komma hem till sig så här och tänk om hon är ett riktigt psyko som möter mig i hallen med förskäraren?

Well.. hon mötte med ett vänligt leende och en hel påse med härliga glossy magazines istället för kniv så det kändes ju bra direkt. Därefter fick jag en tour i hennes bröllopsplaner och alla prylar som hon fixat. Så jäkla inspirerande att få se andras grejer. Deras bröllop ska gå i vitt och brunt och kommer bli så grymt snyggt. Varenda detalj är kärleksfullt genomtänkt och jag ser verkligen fram mot bilderna efter bröllopet nu!

Stort tack för tidningarna och lycka till nu Malin!

Inga kommentarer: