Sidor

10 maj 2006

Venus 4387

Så heter klänningen som jag blev kär i idag.

Jag och mamma var på "Cosmos bröllopsexperterna/Björgs agenturer" idag och kollade lite grand. Jag testade klänningen som jag bloggat om förut, den vadkorta med tyll nertill som jag trodde skulle sitta som en smeck. Tyvärr inte. Det såg ut som en klänning jag skulle kunna gå och fika i på sommaren. Inte som en man kan gifta sig i. Så i stället testade jag några andra enklare modeller. Fina, men inte mer än så. Tillsist föreslog mamma att jag skulle prova en väldigt utsmyckad variant med släp, någonting jag inte alls hade tänkt mig. Men efter lite tjat drog jag på mig den - och blev förälskad. Underbart vacker upptill, broderad med små små pärlor och så höftdraperad. Modellen nedan liknar den jag provade lite grand - men den finns inte på bild än. (Ny modell).




Släpet måste i så fall bort dock. Jag vill inte dansa runt i gruset med vitt långt släp. 6.900:-, är det ok att lägga så mycket pengar på en klänning?

Cosmos
Norr mälarstrand 36
Tfn: 08 650 73 00

Inga kommentarer: