Sidor

20 mars 2006

Hoppla

Ojdå. På sajten Svartbrud skriver "Sol" om varför hon inte väljer kyrkobröllop:

"Medeltidsbröllop med fantasy insperation blir de för oss. Jag är häxa å det kommer närmast min tro. Cermonin kommer vara en helt egen, men medeltid passar bäst som rekvisita. Vi kommer ha 3st häxor som viger oss. (går väl till borgmästaren oxå för att skriva papper men endast tillsammans med vittnena)

Min klänning kommer vara väldigt mkt medeltid fanasy mer vill ja ej säga om den då den är hemlig, tills dess att jag burit den. Jag har oxå designat den helt själv å min väninna oxå häxa en av de som viger oss ska sy den. Skulle aldrig kunna tänka mig att bli vigd av en präst el kyrkligt då de brände mina medsystrar på bål. Jag har själv brunnit i en tidigare renkanation på 1600-talet. Kan själv se en del av mina tidigare renkanationer."


Oh well.

Inga kommentarer: